Vanaf € 75,00 Gratis Levering Gespreide betaling mogelijk Webwinkelkeur 
Exclusief Buiten 

GARANTIE
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze onze best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport, of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van een gebrek dit te melden bij ons. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Klachtenregeling
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We verzoeken u vriendelijk om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@exclusiefbuiten.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Waar ben je naar op zoek?

Je winkelwagen